.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستادها علیه ستادها؛
چه کسی ما را تخریب می کند؟
هیچ کدام از تخریب ها با آرم ستادی مطرح نمی شود و بعضی از تخریب ها توسط روزنامه ها که رسما ارگانی نیستند صورت می گیرد. به نظر من تخریب ها اثری ندارد چرا که کاندیدای ما برنامه کاری برای اداره کشور دارد...
چه کسی ما را تخریب می کند؟

اعضای مرکزی ستادهای انتخاباتی کاندیداها، همکاران خود در ستادهای رقیب را متهم به تخریب علیه کاندیدای مورد حمایت خود می کنند.

به گزارش شمال نیوز ، تخریب ها و بداخلاقی های انتخاباتی موضوعی است که این روزها ظاهرا همه ستادهای انتخاباتی از آن شاکی هستند. با این حال هر یک از مشاوران یا اعضای برجسته ستادها، اعضای ستادهای رقیب را به انجام اقدامات تخریبی متهم می کنند.

علیرضا بهشتی، مشاور میر حسین موسوی می گوید: تخریب ها علیه میرحسین موسوی بیش از هرچیزی از سوی حامیان کاندیدای دولتی است. او می گوید: هیچ کدام از تخریب ها با آرم ستادی مطرح نمی شود و بعضی از تخریب ها توسط روزنامه ها که رسما ارگانی نیستند صورت می گیرد.

رئیس کمیته سخنرانان ستاد احمدی نژاد هم می گوید: متاسفانه دیگر تخریب ها از ستادها عبور کرده و همه کاندیداهای فعلی رو به تخریب دولت آورده اند و به نظر ما این تخریب ها به خاطر جایگاه دولت نهم نزد مردم است اما باید بدانند که نتیجه عکس می دهد.

محمد جواد حق شناس، مشاور سیاسی کروبی هم عملکرد یک طرفه صداو سیما را بزرگ ترین مساله غیر اخلاقی انتخابات می داند و می گوید: به نظر می رسد مسئولان صداوسیما با این تحلیل که افزایش مشارکت سیاسی شانس حضور احمدی نژاد را به عنوان یک نفر از دو نفری که امکان حضور در مرحله دوم انتخابات را دارد، کمتر می کند، قصد دارند که فضای انتخاباتی را گرم نکنند.

حسن بیادی، مشاور سیاسی محسن رضایی هم در گفت و گو با «تهران امروز» با بیان اینکه تخریب رضایی از سوی بخشی از جریان اصول گرایی انجام می شود، می افزاید: به نظر من تخریب ها اثری ندارد چرا که کاندیدای ما برنامه کاری برای اداره کشور دارد اما برخی افراد کوته فکر، صرفا بدنبال مطرح شدن جریان خود هستد.
نظرات کاربران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.